Czy marketing szeptany jest skuteczny?

Skuteczność marketingu szeptanego jest bardzo duża i przyciąga ona coraz więcej nowych klientów. Ta forma marketingu jest też dobrym rozwiązaniem, jeśli chcemy podnieść świadomość marki oraz przedstawić nasz produkt wąskiej grupie docelowej. W dalszej części tekstu odpowiadamy na pytania, czy marketing szeptany jest rzeczywiście tak skuteczny oraz na jaką agencję się zdecydować.

 

Jak działa marketing szeptany?

Marketing szeptany jest bardzo ciekawą formą marketingu internetowego. Polega on na umieszczaniu wpisów i postów na forach internetowych z rekomendacją konkretnego produktu. Posty nie są nachalne a sugestywne i zachęcają również do dyskusji o danej marce.

Skuteczność marketingu szeptanego opiera się na tym, iż osoby poszukujące pewnych rozwiązań zacznie częściej, wybierają te sprawdzone i polecane przez innych. Dobre opinie lub wpisy zachęcające do dyskusji na temat naszego produktu będą dawały efekt kuli śniegowej. Duży wypływ na udaną kampanię ma też możliwości dotarcia do konkretnej grupy osób. Wpisy umieszczane są na tematycznych portalach, dzięki czemu ryzyko trafienia do odbiorców jest zerowe.

 

Agencja czy freelancerzy?

Jednym z głównych pytań, jakie pojawia się po decyzji o przeprowadzeniu kampanii reklamowej, jest to o wybór wykonawcy. Na rynku jest wiele agencji i freelancerów. Zdecydowanie lepiej wybrać pierwszą opcję. Mamy wtedy pewność, że w firmie zatrudnione są odpowiednie osoby, a proces przeprowadzania kampanii będzie bezproblemowy. Agencja ma także zazwyczaj bogatsze doświadczenie i pracuje dla większych klientów, co jest też dobrym prognostykiem.

Minusem u freelancerów może być brak wiarygodności, niedotrzymywanie terminów oraz brak możliwości zweryfikowania ich dokonań. Kampania taka może być nieco tańsza, ale obarczona dużym ryzykiem dotyczącym zarówno wykonalności kampanii, jak i jej jakości.

 

Marketing szeptany agencja

Wybierając marketing szeptany agencja, będzie miała bardzo wiele do zaoferowania. Na rynku istnieje dużo firm, ale tylko niektóre z nich zasługują naszą uwagę. Pierwszym elementem, jaki należy sprawdzić jej doświadczenie i długość funkcjonowania. Jeśli agencja działa już kilka lat na rynku i prowadzi kampanie dla dużych klientów, oznacza to, że robi to dobrze. Warto również porównać oferty różnych agencji i wybrać te, które oferują kilka form marketingu. Oznacza to, że w agencji są zatrudnieni specjaliści z różnych branż i w razie chęci rozszerzenia kampanii będziemy mogli zrobić to bez większego trudu. Jedną z przykładowych agencji, która spełnia wszystkie te wymogi — jest https://arison.pl/  Warto sprawdzić jej ofertę i porównać parametry z innymi. Będziemy wtedy dokładnie wiedzieć, czy konkurencyjne agencje dorównują tej wiodącej na rynku. Na hasło” marketing szeptany agencja” wyświetli się nam dużo wyników, które należy zweryfikować. Tylko to jest gwarancją wyboru odpowiedniej firmy.