W 2016 roku przedsiębiorcy wyłącznie podkreślają, że mają coraz bardziej ograniczony budżet przeznaczony na promocję, reklamę oraz marketing. Ostro cięte są różnorodne koszty, pozostawiając tylko te, którą mogą przynieść w przyszłości najlepszy efekt marketingowy i promocyjny. To, że mamy ograniczonse środki finansowe nie oznacza, że nie jesteśmy w stanie skutecznie zareklamować naszej firmy i działalności.
Posiadając bardzo ograniczone środki finansowe i chcąc zainwestować w promocję w postaci kalendarza reklamowanego, najlepiej skupić się na kalendarzu ściennym. Zagwarantuje on zdecydowanie większą docieralność do naszych potencjalnych klientów, a efekt, który możemy zaobserwować będzie długotrwały. Ograniczone środki finansowe możemy wydatkować jak najrozsądniej i w taki sposób, aby promocja naszej firmy była jak najszersza. Z pewnością w takim przypadku odpada produkcja kalendarzy reklamowych książkowych oraz kalendarzy reklamowych nabiurkowych.
Dotrą one bowiem do pojedynczych osób, a więc efekt reklamowy będzie bardzo mały. Jeżeli jednak zależy nam na tym aby jednak wyprodukować choć część partii kalendarzy reklamowych jako książkowych, obdarujmy nimi osobiście kadrę kierowniczą i zarządzającą wybraną selektywnie wśród naszych klientów. Jest to miły gest, szczególnie jeżeli wykonamy go w odpowiednim czasie i będziemy pierwszymi, którzy sprawią osobom, na których zależy nam biznesowo, miły prezent choćby z okazji świąt Bożego Narodzenia. Reasumując, najlepszym rozwiązaniem w przypadku, w którym nasz budżet jest mocno nadszarpnięty, jest wybór promocji w postaci kalendarzy ściennych, które docierają do szerokiego grona odbiorców. Ładny layout, rzucające się w oczy logo to coś, na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę przy tworzeniu profesjonalnego kalendarza reklamowego. Badania wykazały, że wśród takiej formy promocji właśnie kalendarze ścienne odznaczają się najwyższą skutecznością.
Opracowanie tekstu dzięki – http://www.palado.pl/producent-druk-kalendarzy